Житомир вибрав гастро бренд

В рамка святкування Всесвітнього дня туризму 30 вересня 2018року житомиряни вибрали свій гастро бренд. Ним став –  суп гуляш по Житомирські! 
За нього проголосували більшість житомирян, які вибирали з 5ти інших страв, а саме: млинці на різні смаки, рулет, профітролі, печення по поліськи, сирники. 
Пригощали житомирян та гостей міста студенти Житомирського торгівельно економічного колледжу Київського національного торгівельно-єкономічного університета. 
Окрім цього, в програмі святкування було Млинцеве шоу, Бармен шоу, конкурси, квести, вікторини, екскурсії містом, ярмарка майстрів.

 

Партери заходу: ГО “Житомирська туристична асоціація”;  Житомирський торгівельно економічного колледжу КНТЄУ .

Щороку 27 вересня у світі відзначається Міжнародний день туризму. Метою свята, заснованого Генеральною Асамблеєю Організації Об’єднаних Націй 27 вересня 1979 року, є популяризація туризму як рушію регіональної та світової економіки, висвітлення його внеску в екологію світової спільноти, зміцнення дружніх стосунків між державами.